duminică, 8 noiembrie 2009

Ne trebuie o revolutie morala!

Ma uit la televizor,ma uit pe strada...ma uit in jurul meu pentru ca imi place sa observ ceea ce se petrece in jurul meu fara sa intervin,sa schimb ceva sau sa alterez...doar privesc tot ce se intampla in jurul meu si tot ce vad este fals.
Traim intr-o lume de valori false,de credinte false,de mirosuri false,de culori false...unghii false,gene false,par fals,sani falsi,ochi falsi,fund fals,buze false,mancare de plastic...deci falsa,soarele a fost inlocuit cu „divinul” solar,in concluzie tot ceva fals,prieteni falsi,sentimente false,promisiuni false...si pot continua asa pana maine,caci am exemple!
Pe langa faptul ca tot a devenit fals,tot a devenit „cool”...m-am lovit in ultimul timp de prejudecata ca sunt cuminte,ceea ce in ziua de astazi „a fi cuminte” reprezinta un lucru negativ,”uncool”,demodat si cum mai vrei...deci in concluzie daca vrei sa fii „cool” trebuie sa fii rebel...
Ceea ce nu realizeaza multe persoane „cool” si „nefalse” este ca nimic nu mai e original si acest lucru ma sperie...toti incepem sa semanam intre noi tocmai pentru ca ne lasam ghidati de tot ce e fals si „cool” pentru ca asa dicteaza masa.Daca se poarta culoarea mov hai sa purtam toti culoarea asta sau daca se poarta geaca de piele hai sa purtam si noi ...sau daca e „cool” sa te imbeti sau te droghezi...normal,vreau sa fiu „cool”.Sau NU...nu vreau sa fac parte din turma si nu,nu vreau sa fiu ca alte 20 de persoane.nu vreau sa port aceeasi culoare ca si ele sau sa ma distrez ca si ele...eu vreau sa fiu eu,fara „chestii” false sau „cool”...asa cum sunt eu adica cuminte si deci „uncool”.Insa,cu adevarat trist e ca daca te distantezi putin de masa,daca esti putin mai diferit atunci esti catalogat,ignorat,exclus pentru ca nu esti indeajuns de „la moda” ceea ce ne readuce la discutia depre valori false.
Pentru acele persoane care se considera „cool” am un singur mesaj: puteti sa ma considerati cum vreti,puteti sa ma priviti cum va convine,un singur lucru ma deosebeste de voi...eu sunt EU,nu fac parte din turma,nu sunt „cool” si nici falsa...iar pentru cei care sunt ca si mine:ne trebuie o revolutie!:)

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Sa fie si ei trendy, câh, câh

Unspoken words spunea...

:)))...da,cva de genu' :p