joi, 3 martie 2011

...

mi-e dor ... de tot ce-am fost si stiu ca n-am sa mai fiu, de toti cei care au trecut cu pasi repezi prin viata mea, de cei care s-au oprit pentru un moment si mi-au rapit cateva vise. mi-e dor de ce simteam si stiu ca nu mai pot simti, mi-e dor de amintirile pe care nu le mai stiu. mi-e dor de copilarie si de miresmele ei, de inocenta ei, de culorile ei, de vocile ei si visele atat de puerile care atunci imi pareau atat de importante. mi-e dor de verile care treceau lent si bland peste varsta frageda. mi-e dor de vise si sperante. mi-e dor de noptile instelate cand nu stiam ce inseamna viata!
mi-e dor sa fiu tot ce nu mai sunt, mi-e dor de noi, mi-e dor de vara aia in care eram doar doi, de fluturi in stomac, de bataile inimii peste 100 cand te vedeam, de mirosul tau, de ochi, de buze, de atingerea calda, de bratele care ma inconjurau si ma inchideau in inchisoarea ta unde eram doi ...
nu, nu vreau in trecut doar ... imi aduc aminte. maine o sa imi revin, maine o sa fie mai bine! :-)

Niciun comentariu: