luni, 21 martie 2011

Vreau sa am doar 18 ani!

Desi nu's atat de batrana, desi parca ieri faceam 18 ani si cantam "imnul" acestei varste ... vreau sa am doar 18 ani.
vreau sa traiesc din nou acea senzatie ca sunt om matur dar parca nu in totalitate, vreau sa fiu din nou la "granita" dintre copilarie si maturitate, vreau sa simt din nou ca pasesc in viata asta plina de responsabilitati pe care credeam pe atunci ca le "purta" cu usurinta. vreau sa fiu din nou copil si sa ma grabesc si fiu matur. vreau sa cant "am doar 18 ani, sunt nebun, iubesc si nu am bani". ecuatia nu s-a schimbat foarte mult: sunt nebuna dar cu ceva responsabilitati, deci nu mai pot fi nebuna complet, iubesc cand apuc, printre picaturi si cu ceva mai multa grija pentru ca acum stiu cum e sa iubesti iresponsabil, fara sa imi pese ce o sa se intample mai tarziu si daca o sa sufar. am ceva mai multi bani dar evident si cheltuieli mai multe ... doar 18 ani nu mai pot spune ca am.
cand cineva ma intreba ce varsta am spuneam cu mandrie, clar, tare si raspicat: "optsprezece ani!" ma simteam mandra ca sunt "privita" de adulti ca fiind una de a lor, desi niciodata nu era asa, in ochii lor tot un copil eram, puteam bea alcool ( in mod oficial) ... ma simteam un adult in devenire, puteam merge in cluburi, puteam sa beau, puteam sa ma comport iresponsabil ca doar aveam 18 ani si puteam sa folosesc varsta pe post de scuza daca aveam probleme. puteam canta "am doar 18 ani" ca si cum melodia aia fusese scrisa doar pentru mine, pentru sufletul meu tanar care deabia inflorea, era scrisa pentru toate greselile, specifice varstei, pe care urma sa le fac, dar nu imi pasa ca le fac.
acum am ceva mai mult de 18 ani, acum pot sa beau alcool dar n-o mai fac, acum pot sa merg in cluburi dar nu mai merg, acum pot sa ma comport ca un copil dar nu mai are niciun farmec pentru ca stiu ca nu mai sunt unul. acum pot sa fac sau am facut tot ce visam la 18 ani dar nu mai e aceelasi sentiment de nou. acum, ca am facut toate astea, mi se pare plictisitor, monoton si prea usor. acum am crescut si mi-au crescut si asteptarile, comportamentul a devenit unul mai rigid si mai matur.
acum nu pot sa ma cant melodia aia pentru ca stiu ca nu-mi mai apartine, stiu ca versurile ei nu mai sunt scrise pentru mine si sunt geloasa pe cei care au doar 18 ani.

Niciun comentariu: