marți, 17 iulie 2012

M-am reintors la nimic

m-am reintors la marea fluida de liniste in valurie careia m-am aruncat, m-am reintors la rasaritul absurd de frumos care in fiecare dimineata nu intarzie sa se nasca din marea sarata si rece, m-am reintors la zborul perscarusilor rasfatati de atata caldura, la nisipul fin in care picioarele mi se scufundau, la sunetul valurilor care se spargeau la mal.
m-am reintors la tot ce mi-era dor, la tot ce imi lipsea.
si-am gasit acolo si-o babuta vamaioata, usor senila, care spunea ca ea a fumat iarba timp de 30 de ani, what happens in vama stays in vama! de ce ti-ai mai dori vreodata in vegas? acolo m-am reintors la nimic printre multe pisici colorate: negre, portocali, gri, negru cu portocaliu, alb cu gri ( niciodata nu am vazut pisici atat de colorate). m-am reintors printre cateva sufletele fericite adunate in jurul primului bec ridicat vreodata in vama.
m-am reintors la luna sangerie, si ea bronzata, la cerul pistruiat cu mii de luminite.
m-am reintors la mine, la tot ce-am fost, la nemurire!
pe plaja plina de oameni straini si goi am fost doar un suflet uitat de timp. un suflet fericit! ...iar, de data asta, sufletul meu a ramas acolo!

Niciun comentariu: